Skip to main content
  •  Birojs: +371 66 100 800
  • Tehniskais atbalsts: +371 66 100 802
  •  info@ossnet.lv
  •  Pr - Pk: 08:30 - 18:30

IP telefonijas risinājumi zvanu organizācijai

IP-PBX ir telefonu centrāle, kas nodrošina ienākošo un izejošo zvanu veikšanu, izmantojot IP datu pārraides tīklu. IP telefonu centrāle ir jaunākās paaudzes telefonu sistēma, kas aizvieto tradicionālās ciparu telefonu centrāles.

creative

Biznesam pielāgots IP telefonijas risinājums

OSS Networks ir IP PBX telefonu centrāles ražotājs. Mēs izstrādājam, konfigurējam, uzstādam un apkalpojam IP telefonu centrāles risinājumu, tāpēc varam piedāvāt individuālu pieeju katram uzņēmumam.

IP PBX risinājuma funkcionalitāte

  • IVR (interaktīvā balss atbilde);
  • Standarta telefonu centrāles funkcijas (zvanu pāradresācija, zvanu pārķeršana, zvana pieturēšana, īsā numerācija u.c);
  • Balss pasts (zvanu pāradresācija, zvanu pārķeršana, zvana pieturēšana, īsā numerācija u.c.);
  • Darba laika kontrole (telefona sistēmas darbība dažādos režīmos, balstoties uz uzņēmuma darba laiku un brīvdienām);
  • Atskaišu sistēma (web vidē pieejama atskaišu sistēma ar uzņēmuma zvanu pārskatu);
  • Zvanu rindas (ienākošo zvanu apstrāde rindas režīmā);
  • Zvanu ieraksti (iespēja ierakstīt visus vai atsevišķus ienākošos un/vai izejošos zvanus, saglabājot tos šifrētā veidā);
  • Zvanu statistika (pārskats par uzņēmuma ienākošajiem, izejošajiem, neatbildētajiem zvaniem u.c.);
  • Elektroniskie faksi (iespēja izsūtīt un/vai saņemt faksa sūtījumus e-pastā);
  • Integrācija ar API (iespēja savienot centrāli ar citām sistēmām);
  • Atbalsts telefonu aplikāciju lietošanai uz datora (zvanu veikšanai var izmantot softphone aplikācijas);
noun_gdpr-user.png

GDPR prasībām atbilstoši sarunu ieraksti

IP telefonu centrāles risinājums paredz plašu funkcionalitāti un ir vienīgais risinājums Latvijā, kas piedāvā pilnīgi drošu sarunu uzglabāšanu, jo ieraksti tiek glabāti šifrētā veidā un tiem piekļūt iespējams tikai ar īpašām šifrēšanas atslēgām.

IP telefonijas priekšrocības

Sarunu izmaksu samazinājums

Nav nepieciešamības īrēt balss sakaru kanālus no fiksēto balss sakaru operatoriem. IP telefonijas risinājums nodrošina balss sakarus, izmantojot interneta savienojumu līdz izvēlētajam telekomunikāciju operatoram.

 

Dati, kas palīdz pieņemt svarīgus biznesa lēmumus

Uzņēmuma vadībai pieejama informācija par visiem uzņēmuma zvaniem.

 

Vienkārša ierīkošana un dažādu izmaiņu veikšana konfigurācijā

Lietojot šo risinājumu nav vajadzības uzturēt divus neatkarīgus iekšējos datu pārraides tīklus – (LAN) un ārējo (WAN). IP PBX risinājums ļauj vienā tīklā apvienot datortehniku, telefonus un citas komunikācijas iekārtas.

 

Iespēja integrēties ar citām sistēmām

Plašas integrācijas  iespējas, piemēram,  risinājuma integrācija ar MS Outlook, CRM un citām biznesa aplikācijām.

 

Estētisks telpu noformējums

Katrs IP telefons ir aprīkots ar iebūvētu komutatora funkciju, tādējādi lietotājam ir nepieciešama tikai 1 tīkla rozete, lai pieslēgtu telefonu un datoru.

 

Pāreja uz IP PBX risinājumu

Lai veiksmīgi integrētu IP telefonijas risinājumu, OSS Networks nodrošinās nepārtrauktību uzņēmuma esošās telefonu sistēmas darbībā. Ieviešot pakalpojumu, jaunā IP telefonu centrāle tiek savienota ar esoešo. Uzņēmuma darbinieki tiek pakāpeniski migrēti uz IP PBX, neietekmējot uzņēmuma saziņu.

IP PBX risinājuma apkalpošana

  • IP PBX lietotāju apkalpošana telefoniski (second level support);

  • Attālināta bojājuma diagnostika un novēršana;

  • Attālināta konfigurācijas maiņa;

  • Izbraukumi – bojājumu novēršanai;

  • IP PBX programmatūras atjauninājumi.

Izmaksas

IP telefonu centrāles īre

Līdz 20 darba vietām

Ierīkošanas maksa (cenā iekļauta iekārtu uzstādīšana)

150.00 EUR

Abonēšanas maksa mēnesī (cenā iekļauti programmatūras atjauninājumi)

100.00 EUR

 

Līdz 50 darba vietām

Ierīkošanas maksa (cenā iekļauta iekārtu uzstādīšana)

250.00 EUR

Abonēšanas maksa mēnesī (cenā iekļauti programmatūras atjauninājumi)

150.00 EUR

IP telefonu centrāles iegāde

Līdz 20 darba vietām

Ierīkošanas maksa (cenā iekļauta iekārtu uzstādīšana)

 150.00 EUR

IP telefonu centrāles iegādes maksa

 1770.00 EUR

IP telefonu centrāles apkalpošanas maksa (cenā iekļauti programmatūras atjauninājumi)

50.00 EUR

 

Līdz 50 darba vietām

Ierīkošanas maksa (cenā iekļauta iekārtu uzstādīšana)

250.00 EUR

IP telefonu centrāles iegādes maksa

2390.00 EUR

IP telefonu centrāles apkalpošanas maksa (cenā iekļauti programmatūras atjauninājumi)

85.00 EUR

Papildus pakalpojumi

Balss paziņojuma ieraksts studijā (1 valoda)

no 60.00 EUR

Integrācijas maksa ar trešās puses sistēmām 1 programmēšanas stunda

50.00 EUR

Tehniskā speciālista pakalpojumi / 1 stunda

25.00 EUR

Cenas norādītas EUR bez PVN

Slide
edzl_logo.png
finieris.png
greenmotors.png
hj.jpg
karcher.png
kronus.png
myfitness.png
mogo.png
sanitex.png
rere.png
tt.jpg
skrivanek.png
vc.jpg
vaivari.png
venden.png
1a.png
2.jpg
az.jpg
balta.png
cleanr.png
dpd.png
edzl_logo.png
finieris
greenmotors
hj
karcher
kronus
myfitness
mogo
sanitex
rere
compensa
skrivanek
estravel
vaivari
venden
1a
2
az
balta
cleanr
dpd