Skip to main content
  •  Birojs: +371 66 100 800
  • Tehniskais atbalsts: +371 66 100 802
  •  info@ossnet.lv
  •  Pr - Pk: 08:30 - 18:30

Kontaktu centra risinājuma funkcionalitāte

SARUNAS

  • Balss; Automatizēta zvanu novirzīšana, balstoties uz aģenta kvalifikāciju.
  • Iekšējā zvanu apmaiņa (PBX); Centralizējiet visu saziņu, izmantojot mūsu IP PBX risinājumu vai integrējiet savu.
  • Zvanu Ieraksti;
  • Interaktīvā balss atbilde (IVR)
  • Automatizētie zvani (Dialer);

OMNI (daudzkanālu pieeja)

  • SMS (īsziņas);
  • Čats;
  • Atzvanīšana tiešsaistē;
  • E-pasts;
  • Sociālie mediji;
  • Whatsapp;

RĪKI

  • RT (Retweet) Informācijas paneļi; Svarīgākie veiktspējas rādītāji (KPI) un to pārraudzība.
  • Kvalitātes kontrole; Atgriezeniskās saites sniegšana un novērtējums, aģentiem un vadītājiem.
  • Spēles elementu izmantošana; Spēles elementu izmantošana, aģentu motivācijai un produktivitātei.
  • Brīdinājumi; Kontaktu centra uzraudzība un kontrole izmantojot proaktīvus un automātiskus paziņojumus, kas ziņo par notikumiem kontaktu centrā.
  • Uzraudzība;
  • Analītika; 
uContact

Oficiālais partneris 

OSS Networks ir uContact vienīgais autorizētais partneris Baltijā.

Individualizēta darba vide

  • Pārskatu veidotājs;

Lietotājiem pieejamas vairāk nekā 200 dažādas gatavas formas un iespēja izveidot jaunus, personalizētus pārskatus, turklāt, pārskatus var sagatavot, izmantojot sistēmas informāciju vai arī ārējos datu avotus.

  • Veidlapu veidotājs; 

Izmantojiet mūsu iepriekš definētos rīkus, piemēram, CRM Lite, pārdošana, klientu apkalpošana, vai izveidojiet savu vadības sistēmu no jauna.

  • Darbaplūsmu veidotājs;

Pārvaldiet kontaktu centra aktuālo uzdevumu izpildi un veiciet izmaiņas tiešsaistē. Lietotājiem draudzīgs Drag & Drop veida formāts, kas ļauj izvēlēties funkcijas, kuras vēlaties iekļaut. Nav nepieciešamas specializētas tehniskās zināšanās.

  • Integrācija un API

Uzskatām, ka ir patiešām svarīgi radīt iespēju integrēties ar jebkuru citu platformu, kas varētu būt nepieciešama uzņēmumam. Esam izveidojuši platformu, kuru ir viegli integrēt, lai vienā ekrānā būtu viss, kas nepieciešams, un nevajadzētu izmantot vairākas programmas vienlaikus. Lai to panāktu, mums ir dažādi integrācijas veid.

Kontaktu centra uzstādīšanas iespējas

Risinājumu iespējams izvietot Jūsu serveros (On Premise) vai izvietošanai izmantot mūsu virtuālos serverus (Cloud). Neatkarīgi no infrastruktūras izvēles mēs pielāgojamies jūsu vajadzībām.

Izmaksas

Price category (field_price_category)
Classic LV
Telefonija
EUR
35
/1 lietotājs mēnesī
  • ACD
  • Ienākošie, izejošie, jauktie zvani
  • Daileri: Preview,Progressive,Power & Predictive
  • IVR
  • PBX
  • Reāllaika pārraudzība
  • CRM Lite
Omni
Telefonija +Multikanāli
EUR
45
/1 lietotājs mēnesī

Iekļauts visas Classic iespējas, kā arī:

  • Apvienotā iesūtne
  • SMS
  • Tiešsaistes čats: ar audio un video zvaniem
  • Noklikšķināt, lai zvanītu (Click to Call)
  • E-pasts
  • Daudzkanālu ierakstīšana
  •  Aģentu atbalsts tiešsaistē
Play
Telefonija + Spēles elementi
EUR
45
/1 lietotājs mēnesī

Iekļauts visas Classic iespējas, kā arī:

  • Spēliskošana
  • Pielāgojamas spēles
  • Mērķi pēc aģenta, grupas un teritorijas
  • Pielāgojami pasākumi un mērķi
  • Žetoni
  • Dienas spēle
  • Reitingi
  • Dinamiskie vaicājumi
Full
Telefonija +Multikanāli + Spēles elementi
EUR
55
/1 lietotājs mēnesī

Iekļautu visi plāni:

  •  Classic
  •  Omni
  •  Play

 

Slide
edzl_logo.png
finieris.png
greenmotors.png
hj.jpg
karcher.png
kronus.png
myfitness.png
mogo.png
sanitex.png
rere.png
tt.jpg
skrivanek.png
vc.jpg
vaivari.png
venden.png
1a.png
2.jpg
az.jpg
balta.png
cleanr.png
dpd.png
edzl_logo.png
finieris
greenmotors
hj
karcher
kronus
myfitness
mogo
sanitex
rere
compensa
skrivanek
estravel
vaivari
venden
1a
2
az
balta
cleanr
dpd