Skip to main content
  •  Birojs: +371 66 100 800
  • Tehniskais atbalsts: +371 66 100 802
  •  info@ossnet.lv
  •  Pr - Pk: 08:30 - 18:30

Iekārtu un sistēmu monitorings nodrošina uzņēmumam nozīmīgāko servisu, iekārtu un serveru uzraudzību un darbības kontroli.

Sistēmu un iekārtu monitorēšana ļauj iegūtos datus izmantot, lai nekavējoties reaģētu un novērstu drošības riskus, darbības pārtraukumus un citas kļūdas monitorējamo sistēmu darbībā, turklāt monitoringa sistēmas izmantošana ilgtermiņā ļauj novērtēt iekārtu un sistēmu tehnisko stāvokli, saimniecisko izdevīgumu un efektivitāti.

Ko iespējams monitorēt?

  • Servisu monitorings (web, aplikācijas, datu bāzes);
  • Serveru monitorings;
  • Tīkla iekārtu monitorings (rūteri, sviči, kameras, telefoni, sensori utt.)*

*Lai tiktu veikta tīkla iekārtu monitorēšana, tām jāatbalsta monitorēšanas sistēmai nepieciešamo aplikāciju izvietošana, vai šādām aplikācijām iekārtā jābūt uzstādītām jau ražošanas procesā.

 

Monitoring

Statusa pieprasījumu kļūdas, piemēram, par nespēju izveidot savienojumu  vai arī nespēju atgriezt dokumentu vai ziņu, parasti ierosina monitoringa sistēmas reakcijas darbību.

alert

Reakcija uz sistēmas kļūdām

Reakcija, konstatējot kļūdu vai bojājumu var būt dažāda – brīdinājuma ziņojuma nosūtīšana (SMS, e-pasts vai paziņojums populārākajās tiešsaistes komunikācijas platformās), zvans, API savienojums ar citām sistēmām un/vai automātiska sistēmu atvienošana un rezerves sistēmu aktivizēšana u.c.

Datu vizualizācijas iespējas

  • Aktuālo datu attēlojums (Live Monitoring);
  • Aktuālo un vēsturisko datu salīdzināšana;
  • Atskaites un statistika.

Būtiskākie rādītāji

Kamēr uzbrukumu identificēšanas sistēmas monitorē, vai tīklam nav ārēji apdraudējumi, tīkla monitoringa sistēma tīklā novēro problēmas, kuras varētu rasties serveru, tīkla savienojumu vai citu iekārtu pārslodzes vai nefunkcionēšanas gadījumā. Savukārt, lai noteiktu web servera statusu, monitoringa risinājums nepārtraukti nosūta pieprasījumus, lai pārbaudītu web lapas statusu.

  • Noslodze;
  • Pieejamība;
  • Lietotāju skaits;
  • Sistēmas slodze;
  • Diska vieta;
  • Informācijas apjoma izmaiņas.
Servicing

Apkalpošana

  • Konstatēto sistēmu nepilnību novēršana;
  • Reaģēšana uz kļūdām vai bojājumiem (pēc iepriekš izstrādātas procedūras);
  • Sistēmas uzlabojumu veikšana;
  • Preventīva drošības risku novēršana.

Izmaksas

Katram uzņēmumam izstrādājam individuālu cenu piedāvājumu, ņemot vērā uzņēmuma vajadzības, projekta sarežģītību un ieguldītās darba stundas.

Sazinies ar mums un uzzini cenu!

Slide
edzl_logo.png
finieris.png
greenmotors.png
hj.jpg
karcher.png
kronus.png
myfitness.png
mogo.png
sanitex.png
rere.png
tt.jpg
skrivanek.png
vc.jpg
vaivari.png
venden.png
1a.png
2.jpg
az.jpg
balta.png
cleanr.png
dpd.png
edzl_logo.png
finieris
greenmotors
hj
karcher
kronus
myfitness
mogo
sanitex
rere
compensa
skrivanek
estravel
vaivari
venden
1a
2
az
balta
cleanr
dpd