Skip to main content

Plašas funkcionalitātes IP telefonijas risinājums 

Virtuālā centrāle piemērota nelieliem uzņēmumiem, ar ne vairāk kā 15 darba vietām. Risinājuma darbībai nav nepieciešama iekārtu izvietošana birojā, jo telefonu centrāles risinājums tiek izvietots  OSS Networks datu centrā.

Virtuālā telefonu centrāle ir jaunākās paaudzes telefonu sistēma, kas aizvieto tradicionālās ciparu telefonu centrāles.

Virtuālās telefonu centrāles funkcionalitāte

  • IVR (interaktīvā balss atbilde);
  • Standarta telefonu centrāles funkcijas (zvanu pāradresācija, zvanu pārķeršana, zvana pieturēšana, īsā numerācija u.c);
  • Balss pasts (zvanu pāradresācija, zvanu pārķeršana, zvana pieturēšana, īsā numerācija u.c.);
  • Darba laika kontrole (telefona sistēmas darbība dažādos režīmos, balstoties uz uzņēmuma darba laiku un brīvdienām);
  • Atskaišu sistēma (web vidē pieejama atskaišu sistēma ar uzņēmuma zvanu pārskatu);
  • Zvanu rindas (ienākošo zvanu apstrāde rindas režīmā);
  • Zvanu ieraksti (iespēja ierakstīt visus vai atsevišķus ienākošos un/vai izejošos zvanus, saglabājot tos šifrētā veidā);
  • Zvanu statistika (pārskats par uzņēmuma ienākošajiem, izejošajiem, neatbildētajiem zvaniem u.c.);
  • Elektroniskie faksi (iespēja izsūtīt un/vai saņemt faksa sūtījumus e-pastā);
  • Atbalsts telefonu aplikāciju lietošanai uz datora (zvanu veikšanai var izmantot softphone aplikācijas);
filiāļu apkalpošana

Filiāļu apkalpošana vienā tīklā

Iespēja vienotā tīklā apvienot vairākas filiāles, tai skaitā filiāles ārpus Latvijas teritorijas, iegūstot iespēju pārvaldīt un organizēt zvanus, turklāt zvani starp uzņēmuma telefoniem ir bezmaksas.

aplikācijas zvanu veikšanai

Aplikācijas zvanu veikšanai izmantojot datoru

Zvanu veikšanai iespējams izmantot IP telefonu vai softphone aplikāciju. OSS Networks iesaka: CaonterPath (https://www.counterpath.com/) vai Zoiper (http://www.zoiper.com). Šie risinājumi sniedz iespēju izmantot bezmaksas softphone aplikāciju, kā arī piedāvā papildus maksas funkcijas (video zvans, čats, kontaktu sinhronizācija utt.).

apkalpošana

Virtuālāstelefonu centrāles apkalpošana

  • Otrā līmeņa atbalsts (Second level support), apkalpošana pa telefonu;
  • Attālināta bojājumu diagnostika un novēršana;
  • Attālināta konfigurācijas maiņa un funkciju pievienošana;
  • Izbraukumi bojājumu novēršanai;
  • Programmatūras atjaunošana, papildināšana.

Izmaksas

Ieviešanas un apkalpošanas izmaksas

Ierīkošanas maksa (1 ierīkošanas adrese, Rīgas teritorijā)

Bezmaksas*

Abonēšanas maksa 1 lietotājam mēnesī (pamata funkcionalitāte)

3.50 EUR

 

*slēdzot līgumu uz 24 mēnešiem

 

 

Papildus pakalpojumi

Balss paziņojuma ieraksts studijā (1 valoda)

no 60.00 EUR

Integrācijas maksa ar trešās puses sistēmām 1 programmēšanas stunda

50.00 EUR

Tehniskā speciālista pakalpojumi / 1 stunda

25.00 EUR

Cenas norādītas EUR bez PVN

Slide
edzl_logo.png
finieris.png
greenmotors.png
hj.jpg
karcher.png
kronus.png
myfitness.png
mogo.png
sanitex.png
rere.png
tt.jpg
skrivanek.png
vc.jpg
vaivari.png
venden.png
1a.png
2.jpg
az.jpg
balta.png
cleanr.png
dpd.png
edzl_logo.png
finieris
greenmotors
hj
karcher
kronus
myfitness
mogo
sanitex
rere
compensa
skrivanek
estravel
vaivari
venden
1a
2
az
balta
cleanr
dpd