Skip to main content

Zvanu centrs uzņēmumā

Uzņēmumiem, kuru bizness saistīts ar lielu zvanu apjomu, ir svarīgi nodrošināt izcilu klientu servisu. Lai nodrošinātu kvalitātes standartus, profesionālu un atbibilstošu  sistēmu lietošana ir tik pat būtiska kā kvalificētu darbinieku algošana.

Pareizais risinājums nodrošinās darbinieku kvalitātes kontroli, automātisku zvanu plūsmas organizēšanu un efektīvu resursu plānošanu.

Zvanu centra risinājumu veido: IP telefonu centrāle vai virtuālā IP telefonu centrāle  un zvanu centra platforma;

Call centre

  • Atskaites

Detalizēts pārskats par zvanu centra darbību un efektivitāti. Iespēja datus apskatīt dažādos griezumos un eksportēt csv vai excel formātos. Atskaišu sistēma ir WEB bāzēta un visa informācija ir pieejama tiešsaistē. Atskaitēs ir pieejams arī menedžmenta rīks, kas ļauj pievienot jaunus lietotājus, rediģēt esošos, kā arī uzlikt/noņemt pāradresācijas un veidot pick-up grupas.

  • Standarta telefonu centrāles funkcijas

Zvanu pāradresācija, zvanu pārķeršana, zvana pieturēšana, īsā numerācija u.c.

  • Zvanu apstrāde un organizēšana

Apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, zvanu centra risinājums paredz zvanu kontroles funkcijas, balss pasta paziņojumu izmantošanu, izejošo zvanu ierobežošanu un aģentu sadalījumu grupās.

  • IVR (Interactive Voice Response)

Detalizēts pārskats par zvanu centra darbību un efektivitāti. Iespēja datus apskatīt dažādos griezumos un eksportēt csv vai excel formātos. Atskaišu sistēma ir WEB bāzēta un visa informācija ir pieejama tiešsaistē. Atskaitēs ir pieejams arī menedžmenta rīks, kas ļauj pievienot jaunus lietotājus, rediģēt esošos, kā arī uzlikt/noņemt pāradresācijas un veidot pick-up grupas.

  • Aģentu pārraudzības sistēma

Kvalitātes novērtēšanai radīta funkcija, kas zvanu centra vadītājam sniedz informāciju par aģentu statusiem, pārskatu par zvanu centra darbību, reāllaika informāciju par zvanu centra noslodzi.

  • Reāllaika monitorings (Live Monitoring)

WEB bāzēta sistēma, kura attēlo reāllaika informāciju par Zvanu centra darbu. Informācija var izvietot TV monitoros Zvanu centrā vai aģentu vadītājam uz ekrāna.

service

Izcilam klientu servisam

Risinājums nodrošinās darbinieku kvalitātes kontroli, automātisku zvanu plūsmas organizēšanu un efektīvu resursu plānošanu.

Zvanu centra platformas funkcionalitāte

  • IVR (interaktīvā balss atbilde);
  • Standarta telefonu centrāles funkcijas (zvanu pāradresācija, zvanu pārķeršana, zvana pieturēšana, īsā numerācija u.c);
  • Balss pasts (zvanu pāradresācija, zvanu pārķeršana, zvana pieturēšana, īsā numerācija u.c.);
  • Darba laika kontrole (telefona sistēmas darbība dažādos režīmos, balstoties uz uzņēmuma darba laiku un brīvdienām);
  • Atskaišu sistēma (web vidē pieejama atskaišu sistēma ar uzņēmuma zvanu pārskatu);
  • Zvanu rindas (ienākošo zvanu apstrāde rindas režīmā);
  • Zvanu ieraksti (iespēja ierakstīt visus vai atsevišķus ienākošos un/vai izejošos zvanus, saglabājot tos šifrētā veidā);
  • Zvanu statistika (pārskats par uzņēmuma ienākošajiem, izejošajiem, neatbildētajiem zvaniem u.c.);
  • Elektroniskie faksi (iespēja izsūtīt un/vai saņemt faksa sūtījumus e-pastā);
  • Integrācija ar API (iespēja savienot centrāli ar citām sistēmām);
  • Atbalsts telefonu aplikāciju lietošanai uz datora (zvanu veikšanai var izmantot softphone aplikācijas);
gdpr

GDPR prasībām atbilstoša zvanu ierakstīšana un uzglabāšana

IP telefonu centrāles risinājums paredz plašu funkcionalitāti un ir vienīgais risinājums Latvijā, kas piedāvā pilnīgi drošu sarunu uzglabāšanu, jo ieraksti tiek glabāti šifrētā veidā un tiem piekļūt iespējams tikai ar īpašām šifrēšanas atslēgām.

service

Zvanu centra platformas apkalpošana

Mēs piedāvājam biznesam pielāgotu zvanu centra platformas izveidi, nepieciešamās iekārtas un aprīkojumu, kā arī iekārtu un programmatūras apkalpošanu.

Izmaksas

Katram uzņēmumam izstrādājam individuālu cenu piedāvājumu, ņemot vērā uzņēmuma vajadzības, projekta sarežģītību un ieguldītās darba stundas.

Sazinies ar mums un uzzini cenu!

Slide
edzl_logo.png
finieris.png
greenmotors.png
hj.jpg
karcher.png
kronus.png
myfitness.png
mogo.png
sanitex.png
rere.png
tt.jpg
skrivanek.png
vc.jpg
vaivari.png
venden.png
1a.png
2.jpg
az.jpg
balta.png
cleanr.png
dpd.png
edzl_logo.png
finieris
greenmotors
hj
karcher
kronus
myfitness
mogo
sanitex
rere
compensa
skrivanek
estravel
vaivari
venden
1a
2
az
balta
cleanr
dpd